duminică, 24 februarie 2013

Neprevazut.

-Eu ies afara la o tigara ! -Va gasesc aici,nu ? Ma durea capul,fum cu duiumul reflectoare ce'ti diluau luciditatea injectanduti dureri de cap cum nu simti in alta parte decat, intr'un club..mai ales dupa cateva pahare de absolut..suc de mere in doua..n'aveam chef ,trebuia sa raman lucid...In caz contrar,riscam sa raman acolo,si nu era ca o aventura in mintea mea, una care la cel mai mic zgomot iesi din ea si iti freci fata cu mainile sa te dezmeticesti de secventa ce'ti framanta mintea .Nu era asa..si eram worry about that.Daca ma pierdeam de ei, ma pierdeam de tot..In marele Iasi.. Minus ceva grade sub zero..A venit vara..sigur a venit.. fustite mini ?! "bluze decoltate pana la obscen. Ce greu e sa fii femeie.. In incercarea de a make hot some mans in da clab ,iti ingheata toate cele..dificil..Dar,rezonabil... Ma uitam la ele...erau la 5 metri in fata mea la iesirea din club.Ma intorc cu spatele si ma uit la masinile ce treceau grabite... Nu stiu unde se grabeau."Poc poc...poc..poc.."patru perechi de toace si doua fuste mini.. Planuiam sa ma bag cumva in seama...doar sa imi satisfac nevoia de a umple golul din sufletul meu...am o nevoie teribila sa cunosc cat mai multa lume..sa interactionez cu oameni care doar poate ca isi vad de treaba lor, ori imi schiteaza zambete asa, din politete..sau de plictiseala,sauu...cine naiba stie de ce fac asta.. -Bau ! v'am speriat,nu ?! -Ooo vaii ! dar ce ne'ai speriat ! -Pe bune ?! Nu va cred. am o fata de Yetti ? Simteam ca toata treaba cu bagatu in seama se risipeste..asa cum a inceput...ca o risipa de timp...ce fals... Ai o tigara ?Abia o stinsesem...nu simteam nevoia unei alteia,dar durerea de cap inca persista..si afara era atat de liniste..ceata,faruri,cate o injratura..taxime..tristi,saracii fustrati.. -Nu,nu cred ca am...credeam ca urmau sa plece si ma gandeam..hm..asta n;are happy end..si de obicei se intampla sa dau si sa primesc,aproape mereu..Se controla prin geanta...Faarduri,fond de ten.rimel,ruj creion de ochi;Ce altceva puteam sa vad in geanta unei femei ? -A,uite,slimuri vrei ?![Virginia slims,super ! = ) ] -Nu o sa te refuz ! Ii zambesc... A, si ai uitat sa te prezinti...Imi afrima la un moment dat una din tipe..cealalta,era absenta..doar privea, i se parea amuzant.. Crezi ca are rost?! Ii spun.. Zambeste iar,comntinui,maine vei uita si numele,si abordarea,iar daca nu o vei uita,te vei amuza pe asta.. Oricum cert e ca vei uita..uitarea,ce'a mai buna capacitate a creierului,uitam mereu.. -Multumesc pentru tigara... - Cu placere ! Ceata..noapte..bantuit de aceeasi vesnica intrebare..Ce caut eu aici ?! Cand viata'ti e plina de monoton..alergi dupa antonime.. Intelegem ne traim fragmentul asta diferit,cu totii.in sfera noastra mintala toti avem idei diferite despre cum vrem sa traim,si cum am putea face sa putem spune multumiti de sine:" traim.."Desi,totul se reduce la a inspira ..expira...dincolo de asta,iti poti spune :"Traiesc ?" Aer rece...buburuze pe maini.. Patru fara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu